Alla inlägg under augusti 2009

Av Sofia - 6 augusti 2009 23:47

Bra film!!!!

...

Av Sofia - 6 augusti 2009 21:29

Jaha, så här blev håret efter färgningen igår. Blev bra tycker jag. :)

Av Sofia - 6 augusti 2009 21:01

Halv elva imorse väckte pappa mig och sa att min syster och hennes familj skulle komma. Så jag gick upp och gjorde mig iordning. Men dom kom inte förrän framåt ett så innan det så hann jag kolla på 7th heaven. Gillar den serien. :P

När dom kom sen så satt vi och prata. Satt ute på altan och fikade. Haha, lillkillen åkte även pulka i slänten. Det gick det också fast det inte var nå snö. Han tyckte det var jätte kul. :P Dom stannade till ungefär halv sju.

Efter det har det inte hänt så mycket. Ringde till elli en sväng och pratade.

Har sen legat och kollat på tv och suttit här vid datorn. Ska nog senare se den tredje filmen vi hyrde i lördags. Har inte sett den än och måste ju göra det innana dom snart ska tillbaka.


Ha det bra!!

Av Sofia - 5 augusti 2009 23:10

Hej!


Vad har hänt idag då?

Jag sov fram till lunch. Härligt, härligt!!

Låg sen ute lite i solen. Måste ju passa på nu när den äntligen tittar fram. Hoppas den håller sig kvar ett tag.

Sen åkte jag och mamma iväg och handla lite och jag köpte hårfärg som hon sen hade i. Det blev bra. Brunett igen. :)

Sa i förra inlägget att jag skulle lägga upp en bild. Men har inte blivit av att ta någon. Får bli imorgon istället. Jag tror ni överlever va? :P

Av Sofia - 5 augusti 2009 17:42

Hej på er!!


Här sitter jag med färg i håret. Har fått sån ful utväxt så nu försvinner det blonda och jag blir brunett igen.

Färgen ser just nu mer ut som orange än brunt. Men för hoppningsvis så blir det väl bra. :P

Lägger in kort sen.

Av Sofia - 4 augusti 2009 21:17

Hej på er!!


Här sitter jag med växtvärk, har haft det i ett par timmar nu och tänkt ta en ipren emot det, men det har inte blivit av. Om jag känner mig rätt så kommer det aldrig bli av heller. Haha!


Dagen idag har spenderats med Ellinor.

Gick upp vid tolv. Gjorde lunch själv eftersom mamma jobba och pappa hade åkte iväg på nå tågmuseum. Stuvade mackaroner och korv blev det. Hihi.

Gjorde mig klar och mötte upp Elli på stan vid halv två tiden. Vi gick runt och kollade lite och sen fikade vi. Det som blev inhandlat var en vit bh, har inte haft en vit sen i våras, så det var verkligen nödvändigt. Inte speciellt snyggt med en svart under ljusa kläder. Även lite oranga ljus köpte jag. Blir en hel del eldande här nere eftersom det är lite kallt.

Elli köpte ett jätte snyggt tyg som hon skulle sy nått av. Det var svart med höstlöv på. Blev så sugen att köpa det själv och sy kuddfodral och ha i min soffa. Skulle vara så snyggt. Men jag köpte inge. Känns drygt att dra igång och sy även om det faktiskt är ganska lätt.

Elli skrämde mig idag, haha. Vi kom in och prata om gymnasiet och att när vi fick brevet om att vi kom in så hade man fått ett papper där man skulle kryssa i och skicka tillbaka om man tex tackade ja till platsen men ville stå kvar som reserv på dom andra, eller om man tackade nej, eller om man.... ja, ni fattar. Jag sa att det hade stått att man inte behövde skicka in nått om man hade kommit in på sitt förstahandsval och att man tackade ja. Men det sa att man skulle det och att hon hade gjort. Så jag blev lite orolig där att jag hade missat nått så jag typ hade förlorat min plats. Men när vi kom hem så kollade jag på brevet och jag hade rätt. Puh! Man behövde inte göra nått.

När vi kom hem så åt kvällsmat och satt sen nere på mitt rum. Snackade och satt lite vid datorn.

Vid sju tiden åkte hon hem. Min morbror och hans sambo var här så jag satte mig ute med dom och mamma.

Resten av kvällen sen har jag kollat på tv och nu sitter jag här.


Ha det bra!!

Av Sofia - 3 augusti 2009 23:39

Hej på er!!


Idag har det inte hänt nå speciellt. Kollat på Beck nu i kväll, pojken i glaskulan. Helt okej film.

Kom på att jag inte pratat med Elli på en hel vecka. Så det gjorde jag idag. Vi ska även träffas imorgon. Få se vad vi hittar på då.

Av Sofia - 3 augusti 2009 00:10

Vill se denna film!!!! Någon som redan sett den?? Var den bra??

Presentation

omröstning

Hur känner du mig?
 vi är familj
 vi är släkt
 vi är vänner
 vi känner varandra lite
 vi känner inte varandra alls

Fråga mig

0 besvarade frågor

Lämna ett litet spår efter dig!

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< Augusti 2009 >>>

Senaste inläggen

Tidigare år

Arkiv

Kategorier

Sök i bloggen

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards