Alla inlägg den 16 augusti 2009

Av Sofia - 16 augusti 2009 18:11

Hej på er!!


Vaknade imorse strax innan nio av att min bror kom in och sa att min syster och hennes familj var på väg hit. Så det var bara att masa sig upp. Dom kom strax där på och sen har det varit full rulle. Lill bebisen är så otroligt söt!! Han kräktes på mig två gånger. Men det är väl saker man får ta. ;)

Jag, fredrik, erika och skrutten var ner på stan en sväng. Åt glass och ungen ville åka rulltrappa. Haha.

När vi kom hem installerade min bror Sims 3!!!! Aahh så kul!!! Tack!!

Vid två tiden kom mormor och morfar förbi och fika. Dom hade ju inte sett bebisen än.

Sen lite senare kom även min morbror och hans sambo.

Vid fem tiden hade alla åkt hem. Jag gick då ut med hundarna en stund. Sen nu så sitter jag här. Får se vad som händer ikväll då.


Ha det bra!

Presentation

omröstning

Hur känner du mig?
 vi är familj
 vi är släkt
 vi är vänner
 vi känner varandra lite
 vi känner inte varandra alls

Fråga mig

0 besvarade frågor

Lämna ett litet spår efter dig!

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< Augusti 2009 >>>

Senaste inläggen

Tidigare år

Arkiv

Kategorier

Sök i bloggen

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards