Alla inlägg den 14 augusti 2009

Av Sofia - 14 augusti 2009 16:29

Hej på er!!!


Idag har det inte hänt så mycket. Gick upp vid tolv. Gjorde lunch och strax därpå kom mamma hem. Hon tyckte att jag skulle följa med henne och handla. Så det var bara att hoppa in i duschen och sen åkte vi.

När vi kommit nedanför vår gata så såg vi mormor och morfar komma på den bredvid, vi gissade att dom var påväg till oss så vi åkte efter. Dom var här en stund och sen åkte vi och handla. Storhandling!!!

Jag mötte Micke på ica så vi stod och prata lite.

Jag mötte även min gamla träslöjdslärare från låg och mellan stadiet. Och han kände igen mig! Hahaha. Har man inte förändrats nått? :P

Min bror ringde också medans vi var där. Ändrade planer. Dom kommer hit ikväll. Egentligen skulle dom till Erikas familj ikväll och typ komma hit imorgon. Men nu var tydligen det ändrat. Så dom kommer hit vid sex tiden.

När jag kom hem så hann jag med att se slutet av Smallville. Sen har jag suttit här. Ska snart ta och plocka ihop lite här nere. Min bror och hans tjej sover ju här nere när dom är här. Så lite snyggt kan man väl försöka göra. :P

Ha det så bra!

Presentation

omröstning

Hur känner du mig?
 vi är familj
 vi är släkt
 vi är vänner
 vi känner varandra lite
 vi känner inte varandra alls

Fråga mig

0 besvarade frågor

Lämna ett litet spår efter dig!

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< Augusti 2009 >>>

Senaste inläggen

Tidigare år

Arkiv

Kategorier

Sök i bloggen

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards