Alla inlägg den 29 augusti 2009

Av Sofia - 29 augusti 2009 19:51

Ja, igår blev det ju ingen direkt bloggning. Får väl ta det idag istället då.

Efter skolan åkte jag ner på stan med Elin, Daniela och Tara. Vi gick runt på marknaden lite, men det var väl inge speciellt... Elin och danni åkte hem efter en stund och den andra skrutten följde med hit. Kvällen spenderades lite vid datorn till och börja med. Sen kollade vi på film och sen låg vi och pratade till typ tre inatt.


Imorse gick vi upp vid halv elva. Åt lunch lite senare och följde sen med mamma och pappa till stan. Men dom dumpade vi ganska snabbt och gick själva. Men så helt plötsligt hörde jag någon ropa: Bia!! Jag kollade och fick syn på min syster och pojkarna. Stod och pratade lite med dom och ringde sen mamma och sa att vi stött på dom så dom kom också dit. Victor ville åka karusell så det fick han väl göra. När han sen ville åka kaffekopparna så tog jag och tara på oss att åka med honom. Men karusellen var ju en barnkarusell så kaffekopparna var ju så små!!! Haha, men vi fick plats... Men det måste sett sjukt kul ut!!! Jag och min kompis satt och skratta hela tiden. Hahahaha!!!

Efter lite mer gående på stan så åkte vi hem. Min syster och hennes familj följde med hit så eftermiddagen har bestått av lek och gos med pojkarna.


Ha det bra!!

Presentation

omröstning

Hur känner du mig?
 vi är familj
 vi är släkt
 vi är vänner
 vi känner varandra lite
 vi känner inte varandra alls

Fråga mig

0 besvarade frågor

Lämna ett litet spår efter dig!

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< Augusti 2009 >>>

Senaste inläggen

Tidigare år

Arkiv

Kategorier

Sök i bloggen

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards