Alla inlägg under augusti 2009

Av Sofia - 12 augusti 2009 23:11

Hej på er!!!


Idag har jag storstädat här nere!!! Hela eftermiddagen har jag hållit på, men en timmes paus tog jag för att kolla på "Smallville". Så bra det är!!!!

Sen har det inte hänt så mycket mer. Har kollat på film nu ikväll. "Hur man blir av med en kille på 10 dagar". Bra film! Sett den förut, men värd att se igen.

Imorgon ska jag till stan med Daniela och Elin. Får se om man hittar nå. :P


Ha det så bra!

Av Sofia - 11 augusti 2009 23:51

Har precis sett "Twilight" för tredje gången nu. Så underbar den filmen är!!!!!!

Av Sofia - 11 augusti 2009 20:45

Heeej!!!


Blev väckt klockan sju imorse av mamma och lillskrutten. men när mamma duschat klart så gick dom upp igen och jag somna om. Sov till tolv ungefär. :P

Annars idag har det inte hänt så mycket. Ska städa här nere till det att min bror och hans tjej kommer hem. Än så länge har jag bara städat badrummet. Storstädat verkligen!!

Ska dammasuga och torka golven imorgon.


Mamma och pappa har köpt ny dator. Så snygg den var!!! Men jag är nog nöjd med min. Orka hålla på och installera om allt och sånt på en ny dator.


Om en vecka börjar skolan!!!!! Hjälp, vart har sommaren tagit vägen?! Har gått onaturligt fort. Det känns inte alls som två månader!!!!

Men det ska faktiskt bli lite kul. Ny skola och nytt folk och allt. :P


Ha det bra!!


Av Sofia - 10 augusti 2009 21:59

Hej på er!!


Idag sov jag till tolv. Var själv hemma så kunde gå upp när jag ville. :P Jag satte mig och kollade på "7th heaven" innan jag gjorde mig klar och gick upp och gjorde lunch.

Under eftermiddagen har jag inte gjort nå speciellt.

Strax efter fyra kom mamma hem och strax därpå kom min systers man och son. Blev lite lek och kvällsmat. Vid sex tiden somnade plutten och Janne åkte tillbaka till min syster medans ungen sov vidare här. Kvällen har sen spenderats framför datorn och tv:n. Just nu kollar jag på Beck. Men det är nyhetena så då passade jag på att blogga lite. :P


Ha det bra!

Av Sofia - 9 augusti 2009 21:14

Det blev en liten Axel. Har varit upp och hälsat på nu ikväll och han var såååååå söööööööööööt!!!! 3,9 kg och 50 cm. Ur gullig verkligen. Och så liten att hålla i!!!


Vad har hänt annars idag då? Jag och mamma var ner på stan en sväng. Köpte lite paket åt den nyanlände. Men även storebrorsan måste ju ha lite. Konstigt att se han som storbror nu. Han har varit minstingen så länge. :P


På eftermiddagen kom min morbror och hans sambo förbi en sväng. Vi satt ute på altan och fika och prata. Vid sex tiden åkte vi upp till BB och var där ungefär en timme.

Resten av kvällen har det inte hänt så mycket.


Ha det bra!!!

Av Sofia - 9 augusti 2009 11:30

Nu har han kommit. :) Klockan 08.13 imorse fick min syster en liten son!!!

Så roligt!!! Vill se honom nu!!! Men får se när det blir. Jag och mamma ska i alla fall snart ner på stan och köpa nått litet paket. :P

Av Sofia - 8 augusti 2009 23:39

Hej på er!!!


Min syster ringde för en stund sen. Dom är på väg in till förlossningen. Så spännande!! Hoppas allt går bra!!


Idag har vi varit och badat med min syster och hennes familj på Lugnet. Till och börja med så tänkte jag sola. Jag låg där i godan ro när lillungen kom och stänkte vatten på mig. :P

Badade sen ganska mycket med honom. Han har blivit mycket tuffare vad det gäller att bada. Vi var i mellanbassängen och nu vågar han doppa hela sig. Huvudet också. Han var så söt!!!

Dom åkte hem vid tre tiden. Resten av dagen har det inte hänt så mycket. Har nu ikväll kollat på en film. "Himlens hjärta" hette den. En ganska seg film. Inte nån höjdare precis.



Av Sofia - 7 augusti 2009 21:49

Jaha, vad har hänt idag då?

Jag har tagit det lugnt. Legat ute i solen och njutit. Mormor och morfar kom förbi en sväng så vi satt ute på altan och pratade. Har sen suttit här vid datorn och kollat på tv. Nu ikväll så åkte jag och pappa iväg och hyrde film. Eller ja, hyrde och hyrde. Det visade sig att det var köp filmer. Men spela roll, dom var billigare än att hyra. En av dom har jag precis sett. Love in Manhattan. Bra film! Var sorgligare än vad jag trodde. Men den var helt klart värd att se i alla fall. :)

Presentation

omröstning

Hur känner du mig?
 vi är familj
 vi är släkt
 vi är vänner
 vi känner varandra lite
 vi känner inte varandra alls

Fråga mig

0 besvarade frågor

Lämna ett litet spår efter dig!

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< Augusti 2009 >>>

Senaste inläggen

Tidigare år

Arkiv

Kategorier

Sök i bloggen

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards