Direktlänk till inlägg 28 juli 2009

Tisdag

Av Sofia - 28 juli 2009 23:21

Idag fyller farmor år så vi var dit.

På dit vägen stannade vi till i Valbo. Köpte blommor och litet paket till farmor och gick och kolla lite i klädaffärerna. Men vi hade inte så mycket tid, så det blev en snabbis.

När vi kommit fram blev det först lite snacka och sedan lunch. Farmor och farfar hade köpt en ny dator så vi kollade lite med den. Men deras internet var jätte segt. Aldrig varit med om nått segare. Tog jätte lång tid att komma in på en sida. Men det går väl att fixa, tror jag.

Satt sen ute på altan och pratade. Var mygg runt oss! Men vi överlevde. Satt ute och fikade sen också. Under den tiden dök även min fasters kille, hund och dotter upp. Blev ännu lite mer snack och en stund innan kvällsmaten kom även min faster. Vi åt, sen började vi dra oss hemåt. Resan hem gick fort. Jag sov nog mesta delen av den. :P

Kvällen sen har det inte hänt så jätte mycket. Har kollat på filmen "A cinderella story". Sett den förut, men den är väl helt okej att kolla på, så såg den igen.


Min mobil har börjat krångla igen. Idag när jag skulle fixa en sak så hade den bara stängt av sig. Sen tog det ett litet tag innan den gick att starta igen. Suck, varför?


Min syster fick värkar en stund igår igen efter att ha dammsugit. Men även dom gick tillbaka. Men hoppas det kommer igång på riktigt snart. :)


Ha det bra!

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Sofia - 6 mars 2011 17:40

           

Av Sofia - 11 februari 2011 21:36

Fredag idag, vilket betyder helg igen! Härligt!   Imorse vaknade jag 1 timme tidigare än nödvändigt! Hade ställt klockan på sju och ja visst, klockan sju ringde den. När jag hade snoozat ett tag och den stod på tjugo över och det var dags att gå ...

Av Sofia - 10 februari 2011 21:26

Hej på er!   Hade social omsorg hela förmiddagen och där tränade vi inför redovisningen. Jag, sandra och micke är en grupp och vi ska redovisa genom att göra en liten teatersnutt. Får se hur det kommer gå. :P Sen var vi upp till lustigknopp. Sa...

Av Sofia - 9 februari 2011 21:23

Hej på er! :)   Var skola idag, rullade på som vanligt. I etiken håller vi på med lite olika religioner och sånt och jag, lovisa och sandra valde Jehovas vittnen. Uppgiften var att intervjua någon som själv var det. Så idag klockan fyra hade vi b...

Av Sofia - 4 februari 2011 22:56

Nu är det helg! Så skönt! Men veckan har gått grymt fort! Ojojoj tyckte det nyss var måndag. Men veckan har varit ganska skön. Har inte så avancerade och stora arbeten i skolan just nu så det har varit lugnt. Inte hänt nå speciellt heller så vet inte...

Presentation

omröstning

Hur känner du mig?
 vi är familj
 vi är släkt
 vi är vänner
 vi känner varandra lite
 vi känner inte varandra alls

Fråga mig

0 besvarade frågor

Lämna ett litet spår efter dig!

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21
22
23 24 25 26
27 28 29 30 31
<<< Juli 2009 >>>

Senaste inläggen

Tidigare år

Arkiv

Kategorier

Sök i bloggen

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards