Alla inlägg den 4 juli 2009

Av Sofia - 4 juli 2009 22:29

En lite små rolig film. :)

Av Sofia - 4 juli 2009 22:23

Väcktes imorse strax före tolv av att elli ringde. Hon tyckte att vi skulle hitta på nått idag och självklart hakade jag på det. Vi bestämde träff på stan en timme senare. Jag gjorde mig iordning och tog sen moppen och åkte. Vi gick först i lite affärer. Men ganska snabbt hamnade vi på ett café. Vi fikade lite och satt sen och pratade typ en och en halv timme. Vi tänkte sen åka hem till mig. Men på vägen så åkte vi förbi henne. Hon tänkte försöka hitta lappen med lösenordet för att kolla gymnasievalet. Men det gick inge bra. Den var spårlöst borta. Vi gav upp och åkte hit. Så här har vi varit hela kvällen. Vi kollade på en film som hette "Picture this". En helt okej film. Min morbror och hans sambo kom också hit. Så vi gick upp och fikade med dom en stund. Men sen gick vi ner igen. Vi har legat och snackat och läst gamla tidningar. Kul har vi haft, som vanligt!

Av Sofia - 4 juli 2009 00:23

Har precis sett filmen "I taket lyser stjärnorna". Läste boken för några år sedan och tyckte den var bra, så då var jag ju bara tvungen att se filmen. Den var jätte bra! Jag älskar den!! Se den om du inte har sett den! Men den var också så sorglig. Tror inte jag har gråtit så mycket åt en film nån gång som jag gjorde åt den här. Tårarna bara rann och rann! Usch, så sorglig den var. Men den är ett måste att se i alla fall!

Presentation

omröstning

Hur känner du mig?
 vi är familj
 vi är släkt
 vi är vänner
 vi känner varandra lite
 vi känner inte varandra alls

Fråga mig

0 besvarade frågor

Lämna ett litet spår efter dig!

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21
22
23 24 25 26
27 28 29 30 31
<<< Juli 2009 >>>

Senaste inläggen

Tidigare år

Arkiv

Kategorier

Sök i bloggen

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards