Alla inlägg den 19 juli 2009

Av Sofia - 19 juli 2009 21:34

Idag har vi varit ute hos mormor och morfar på kalas. Mormor fyller år imorgon. Vi åt smörgås tårta och till fika sen vanlig tårta. Blåbär blev plockat. Mamma och min syster med familj var ute. På typ en halv timme fick dom ihop 6 liter. Lillungen, pappa och morfar åkte även ut med båten. Skrutten gilla det skarpt!!


Vi kom hem vid halv sex tiden. Min syster och hennes familj följde med hit en stund.


Sen började jag, mamma och pappa prata på igen att vi ska åka iväg nånstans. Inge jätte stort men sova borta en natt iallafall. Men för att det hela ska bli roligare så ska Ellinor följa med. Beslutet blev Stockholm. Hihi. Ofta när man åker dit så blir det vanlig shopping inne i stan. Nu ska vi försöka hitta på nå annat. Får se vad del blir. Vi åker iallafall på onsdag. Hoppas vädret blir någolunda. Behöver inte vara skinande sol, men det behöver väl helst inte ösregna. Men aja, det är inget vi kan bestämma över, det blir som det blir.

Presentation

omröstning

Hur känner du mig?
 vi är familj
 vi är släkt
 vi är vänner
 vi känner varandra lite
 vi känner inte varandra alls

Fråga mig

0 besvarade frågor

Lämna ett litet spår efter dig!

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21
22
23 24 25 26
27 28 29 30 31
<<< Juli 2009 >>>

Senaste inläggen

Tidigare år

Arkiv

Kategorier

Sök i bloggen

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards