Alla inlägg den 18 juli 2009

Av Sofia - 18 juli 2009 23:01

Hej på er!


Jag har haft en kul dag!


Vi tre tiden mötte jag upp, Simon, Pontus och Markus. Tillsammans åkte vi till Daniela. När vi kom dit så åkte vi direkt och bada. Badade typ en timme. Riktigt kul. Men Simon var en badkruka och badade inte. Tråkmåns. :P Men till slut blev det kallt i vattnet så då klädde vi på oss och åkte till Danni. Väl där så hade hennes pappa satt på bastun så vi hoppade in där. Värmen kom upp i 65 grader. Varmt! Men jag stod ut längst!! Haha, stolt. Efter det duschade vi. Man var ju inte speciellt fräsch efter den värmen. :P Gick sen upp till dannis rum. Där satt vi och snackade. Blev sen mat. Grillat. Gott. Det satt vi ute på altan och åt och hade trevligt. Satte oss sen inne och spelade monopol. Men vid halv nio tiden gav vi upp. Markus var tvungen att åka. Vi gick istället in på Dannis rum igen och satt och snackade. Vi satt sen lite vid datorn. Dom visade mig en sida som var jätte kul. Berättar mer om den en annan gång.

Vi åkte sen hem. Blev inte så jätte sent idag. Men vad gör det.


Imorgon ska vi till Mormor oh Morfar på lite kalas.


Ha det bra!

Av Sofia - 18 juli 2009 14:06

Om typ en halv timme ska jag möta upp Simon och Pontus så ska vi åka till Daniela. Där ska vi vara ikväll. Vi tänkte åka iväg och bada om vädret håller sig. Sen lite grillning och ha trevligt. Blir nog nice.


Bloggar nog inge mer idag. Berättar allt imorgon istället.

Ha det bra!

Presentation

omröstning

Hur känner du mig?
 vi är familj
 vi är släkt
 vi är vänner
 vi känner varandra lite
 vi känner inte varandra alls

Fråga mig

0 besvarade frågor

Lämna ett litet spår efter dig!

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21
22
23 24 25 26
27 28 29 30 31
<<< Juli 2009 >>>

Senaste inläggen

Tidigare år

Arkiv

Kategorier

Sök i bloggen

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards