Alla inlägg den 21 juli 2009

Av Sofia - 21 juli 2009 22:34

Har som sagt varit och klippt mig idag. Det blev lite förändring. :P Men jag är jätte nöjd. Frissan hade den snyggaste platt tång jag sett. Full med diamanter var den. Så grym!!


Har packat tills imorgon. Men det är ju bara en natt så man behöver inte ha så mycket med. Men lite ombyte lär man ju ha, ska ta och plocka i det sista snart.


Ellinor kom hit vid femtiden. Vi försökte hitta nå mer vi kan göra i Stockholm. Men det gjorde vi inte. Men Gröna lund blir det nog imorgon kväll. Vaxholm struntar vi nog i.


Måste gå upp senast sex imorgon bitti. Måste gå och lägga mig i tid ikväll! Men jag är inge trött. Kommer inte kunna somna.


Blir förmodligen inge mer bloggning nu förän jag kommer hem igen. Vilket betyder torsdag kväll. Men jag tror ni överlever va? ;)


Ha det så bra!


Puss och kram.

...

Av Sofia - 21 juli 2009 14:30

Nu har jag varit och klippt mig. Är riktigt nöjd. :) Så här blev det.

Presentation

omröstning

Hur känner du mig?
 vi är familj
 vi är släkt
 vi är vänner
 vi känner varandra lite
 vi känner inte varandra alls

Fråga mig

0 besvarade frågor

Lämna ett litet spår efter dig!

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21
22
23 24 25 26
27 28 29 30 31
<<< Juli 2009 >>>

Senaste inläggen

Tidigare år

Arkiv

Kategorier

Sök i bloggen

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards