Alla inlägg den 11 juli 2009

Av Sofia - 11 juli 2009 23:32

Så underbart bra!

Av Sofia - 11 juli 2009 23:27

Han är så bra!!!

Av Sofia - 11 juli 2009 23:11

Älskar denna låt och med dom här killarna blir det ju underbart!!!!

Av Sofia - 11 juli 2009 22:36

Idag har vi varit hos min syster och hennes familj. Vi var iväg på nån byloppis. Vi hittade inge speciellt, men dom köpte lite saker. Nån gåstol, bilbarnstol, leksaksborg och tre tavlor. Haha, sen fick lillungen lite hockeyutrustning. Benskydd, arm skydd och två hjälmar. Men den ena hjälmen var innebandyhjälm. Men den där ishockeyhjälmen skulle han ju såklart ha på sig på en gång. Så där gick han runt med en hjälm på huvudet. Haha, såg lite kul ut. Men han fick väl som han ville. Upp mitt i allt så öppnade sig himlen. Regnet började vräka ner. Så det var bara fram med regnjackorna. Men vi blev blöta ändå. Sen vid nått stånd så köpte pappa en stor vattenpistol åt lillskrutten. Pappa skulle visa hur man gjorde så han började pumpa upp den där och siktade på mig, han trodde ju att det inte var nå vatten i den. Men såklart var det de. Så jag blev alldeles blöt, rätt i ansiktet.  Efter en stund åkte vi hem. Vi fikade då lite och lillungen ville ha på sig all hockeyutrustning han fått. En Leksandströja som han hade sen tidigare hade han också på sig. Det som fattades var skridskor. :PVi åkte sen hem till oss. På vägen hem började det åska som bara den. Några riktigt stora smällar blev det och regnet öste ner.

Resten av kvällen har jag inte gjort så mycket. Kollat på tv och suttit vid datorn. Vid halv åtta tiden kom min morbror och hans sambo hit. Så dom har varit här fram till nyss.

Nu ska jag ta och kolla runt lite och se om det hänt nå kul.

Ha det så bra!

Presentation

omröstning

Hur känner du mig?
 vi är familj
 vi är släkt
 vi är vänner
 vi känner varandra lite
 vi känner inte varandra alls

Fråga mig

0 besvarade frågor

Lämna ett litet spår efter dig!

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21
22
23 24 25 26
27 28 29 30 31
<<< Juli 2009 >>>

Senaste inläggen

Tidigare år

Arkiv

Kategorier

Sök i bloggen

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards