Alla inlägg den 9 juli 2009

Av Sofia - 9 juli 2009 22:19

Hejsan!

Idag var min plan att sova länge. Men tror ni det blev så? Nej. Kvart i nio ropade mamma att vi skulle till min syster och hennes son och att vi skulle åka om en halvtimme. Så det var bara att sätta fart. Vi kom väl fram vid halv elva typ. Vi umgicks lite. Jag och lillungen spelade innebandy. Haha, vad vild han blev. Sprang runt och tjoade och stimmade. Heja Leksand, skrek han också. Haha, men kul var det. Sen åt vi lunch. Efter lite mer umgänge och lite fika så åkte vi sen till Tällberg. Där gick vi i affärer. Men det var ju liksom sånna här hemslöjds affärer och sånt. Vi köpte även lite godis. Nå sånna där gammaldagsa saker. Kolor och nån klubba. Det regna ju för fullt idag också. Så vi var ganska blöta efter ett tag. Inga paraplyer eller nått sånt hade vi. Tillslut gick jag och lillungen ut i bilen och satte oss och åt kolorna så fick mamma och min syster springa i affärerna som dom ville. Men dom var klara ganska snabbt. Så då åkte vi hem. Mamma och min syster hade börjat frostat av frysen innan vi åkte så det gjorde dom klart innan jag och mamma åkte hem sen.

Kom hem vid fyra tiden och sen har det inte hänt så mycket. Råkade somna en stund. :P Sen har jag legat och kollat på tv och suttit här vid datorn. Vid nio tiden skickade pappa ett sms till mig och bad mig komma upp. Haha, jag är inte upp så ofta nu för tiden när jag har mitt rum här nere. Men jag gick upp och blev uppe en hel timme faktiskt. Impad!

Nu sitter jag här igen. Chattar lite och tänkte fortsätta lite på en novell jag håller på med.

Blir väl inge mer inlägg idag, så...

Puss och god natt!


Av Sofia - 9 juli 2009 17:42

Hörde den här på radion idag. Inte hört den förut, men jag fastnade för den. :)

Presentation

omröstning

Hur känner du mig?
 vi är familj
 vi är släkt
 vi är vänner
 vi känner varandra lite
 vi känner inte varandra alls

Fråga mig

0 besvarade frågor

Lämna ett litet spår efter dig!

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21
22
23 24 25 26
27 28 29 30 31
<<< Juli 2009 >>>

Senaste inläggen

Tidigare år

Arkiv

Kategorier

Sök i bloggen

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards