Alla inlägg den 22 september 2009

Av Sofia - 22 september 2009 21:59

Har haft studiedag idag. Härligt! Jag och mamma har varit hos min syster och hennes söner. Nice nice... Vi umgicks och jag myste med Axel och lekte med Victor. Haha, vi låg under täcket och lekte koja och han fick för sig att en ekorre skulle anfalla oss så vi var tvungen och gömma oss. Haha, så gulligt. Och helt plötsligt sa han att ekorren bajsade på täcket. Haha!

Vi åkte hem på eftermiddagen nån gång. Kom hem och fick med en kompis ut på en sväng. Vi gick hit sen och hade kul. Men hon blev inte här så jätte länge.

Resten av kvällen har bestått av datorn och tv:n. Kollat på Idol och Andra avenyn. :P Har pluggat matte inför provet imorgon också. Känns som att det sitter nu.;)


Ha det bra!

Presentation

omröstning

Hur känner du mig?
 vi är familj
 vi är släkt
 vi är vänner
 vi känner varandra lite
 vi känner inte varandra alls

Fråga mig

0 besvarade frågor

Lämna ett litet spår efter dig!

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17
18
19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30
<<< September 2009 >>>

Senaste inläggen

Tidigare år

Arkiv

Kategorier

Sök i bloggen

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards