Alla inlägg den 17 september 2009

Av Sofia - 17 september 2009 22:34

Jag håller på att bli tokig!! Hade ställt in mig på att gå till skolan imorgon för jag mår bättre, men så tog jag febern nyss och vad visar den på om inte 38. Inte nå jätte hög feber. Men täcken på att jag kanske inte är helt frisk i alla fall. Var upp och prata med pappa och han tyckte inte jag skulle gå till skolan. Men jag vill!!! Har så tråkigt här hemma!

Vi får väl se hur det blir imorgon. Ska i alla fall ställa klockan och ta febern imorgon bitti och hoppas på att den är borta!

Av Sofia - 17 september 2009 21:26

God kväll!


Idag har det inte hänt mycket förutom att jag va till skolan då da en stund för skolfoto. Har sen bara varit hemma. Datorn och tv:n som sällskap för det mesta idag också. Men imorgon blir det skola. :) Har fortfarande lite så där gränsfall till feber. Men jag är piggare och orkar inte vara hemma längre! Det är så tråkigt!

Haha, imorse strax innan mamma skulle stjutsa mig till skolan upptäckte vi att vi inte hade nå vatten! Haha, man är ju så van att bara öppna kranen och få vatten. Vet inte hur många gånger jag gjorde det av gamal vana fast jag egentligen visste att det inte skulle komma nå. Haha, och sen så när jag skulle fixa håret och ha i gelé så kom jag ju på när jag var klar och hade händerna alldeles geggiga att hur ska jag tvätta mig nu då? Som tur var så hade mamma en vattenflaska som jag snodde vatten ur och när jag sen kom hem från skola igen så hade vi vatten. :) Slutet gott, allting gott. ;)

Nu ska jag kolla runt lite mer datorn och se om det händer nå kul, sen blir det sängen i tid så man är fit for fight imorgon när man ska till skolan. :P


Ha det bra!

Av Sofia - 17 september 2009 14:39

Hej!


Var till skolan en stund idag för det var skolfoto. Hoppas det blev bra! För första gången så fick jag sitta! Har alltid stått upp på klassbilden, men nu blev det stolen som gällde. Satt emellan Daniela och Micke. Får hoppas det blev bra.

Åkte sen hem igen efter att allt var klart. Känner mig piggare idag, så det är skönt. På väg åt rätt håll. Men jag har fortfarande feber!! Jag som vill till skolan imorgon. Hoppas den ger med sig så jag blir feberfri. Då blir det förhoppningsvis skola.

Ja, annars händer det väl inte så mycket här. Ska lägga mig och kolla på Smallville nu. :P


Ha det bra!

Presentation

omröstning

Hur känner du mig?
 vi är familj
 vi är släkt
 vi är vänner
 vi känner varandra lite
 vi känner inte varandra alls

Fråga mig

0 besvarade frågor

Lämna ett litet spår efter dig!

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17
18
19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30
<<< September 2009 >>>

Senaste inläggen

Tidigare år

Arkiv

Kategorier

Sök i bloggen

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards