Alla inlägg den 8 september 2009

Av Sofia - 8 september 2009 21:49

När skoldagen var slut så mötte jag upp elli. Vi åkte sen ner till stan. Där gick vi och fikade och satt sen och pratade. Efter typ två timmar började vi åka hemåt. En mycket trevlig pratstund hade vi. ;)

Sen har det inte hänt så mycket. Idol har ju börjat igen så har legat och kollat på det. Sen har även Andra Avenyn börjat igen. Så bra det är!!


Har kollat runt lite mer på alla finesser som uppkommit på sidan. Det verkar bra. :)


Ha det så bra!!

Av Sofia - 8 september 2009 13:16

Sitter i skolan nu. Blev lite förvirrad när jag loggade in här på bloggagratis.se för att blogga och dom har ändrat utseendet och lite funktioner och sånt. Men nu har jag kollat runt och tror jag har hajat läget om hur det fungerar. :P

Sista lektionen börjar om 20 minuter. Vi har svenska. ;) Sen så kommer elli hit och vi ska ner på stan. Blir nog det gamla vanliga. Sätta oss på vårat favorit café. Ta en fika och sitta och prata. Mys mys. Har inte träffat henne på över två veckor. Har abstinens efter henne. Hehe. :P

Nu ska jag kolla runt lite mer på datorn innan det är dags att gå till klassrummet.

Vi hörs. Ha det bra!!!

Presentation

omröstning

Hur känner du mig?
 vi är familj
 vi är släkt
 vi är vänner
 vi känner varandra lite
 vi känner inte varandra alls

Fråga mig

0 besvarade frågor

Lämna ett litet spår efter dig!

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17
18
19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30
<<< September 2009 >>>

Senaste inläggen

Tidigare år

Arkiv

Kategorier

Sök i bloggen

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards