Alla inlägg den 5 september 2009

Av Sofia - 5 september 2009 21:34

Hej!


Vaknade imorse vid halv tio tiden av att min syster och hennes söner kom hit. Gjorde mig iordning och gick sen upp till dom. Vi umgick, åt lunch och sen gick vi till ica. Victor cyklade på sin nya cykel hela vägen. :P Vi gick sen hem igen. Fikade lite och umgick lite mer. Jag bytte även blöja för första gången på Axel idag. Hihi, så litet allt är när man nu är van med Victor. ;)

På eftermiddagen kom även min morbror och hans sambo förbi en sväng.

Resten av kvällen har det inte hänt så mycket. Har kollat på två filmer på raken. Först "Som man bäddar" sen direkt efter "Nina frisk". Sett båda förut, inte världens bästa filmer, men helt okej, så med brist på annat så såg jag dom. :P


Ha det bra!

Presentation

omröstning

Hur känner du mig?
 vi är familj
 vi är släkt
 vi är vänner
 vi känner varandra lite
 vi känner inte varandra alls

Fråga mig

0 besvarade frågor

Lämna ett litet spår efter dig!

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17
18
19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30
<<< September 2009 >>>

Senaste inläggen

Tidigare år

Arkiv

Kategorier

Sök i bloggen

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards