Alla inlägg den 6 september 2009

Av Sofia - 6 september 2009 21:28

Japp, då var helgen slut då. Varför ska den gå så fort!!!! Aja, bara att gilla läget med att gå upp tidigt igen då. :P

Idag har det inte hänt mycket. Vaknade inte förrän halv ett. Så skönt att sova länge!! Åt lunch och gjorde mig iordning. Började städa lite smått här nere, men fastnade samtidigt i en film på tv:n. "Den vita massajen" hette den. Sett den en gång förut, men aldrig från början. Så störande, vill se den från början!! Men båda gångerna har det blivit av en slump att jag halka in i den. Men aja, den är bra i alla fall.

Men städningen gick trögt p.g.a filmen. Men när den var slut så satte jag igång och fick det klart.

Resten av kvällen har jag inte gjort så mycket. Suttit här vid datorn och kollat lite på tv. :P


Ha det bra!

Presentation

omröstning

Hur känner du mig?
 vi är familj
 vi är släkt
 vi är vänner
 vi känner varandra lite
 vi känner inte varandra alls

Fråga mig

0 besvarade frågor

Lämna ett litet spår efter dig!

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17
18
19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30
<<< September 2009 >>>

Senaste inläggen

Tidigare år

Arkiv

Kategorier

Sök i bloggen

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards