Alla inlägg den 11 september 2009

Av Sofia - 11 september 2009 21:30

Vaknade klockan åtta imorse. Fast vi hade sovmorgon till tio, så jag kunde ha sovit en hel timme längre!! Men låg och drog mig i sängen och helt plötsligt så öppnade min bror min dörr och släppte in hundarna. Tack för den du! Hade två hyperaktiva hundar hoppandes i sängen. :P Gick i alla fall till slut upp. Gjorde mig iordning och åkte till skolan. Började med svenskan där vi fortsatte med våra insändare. Sen lunch, sen engelska, men där fick vi bara böcker och pratade lite, så det var ganska soft. Sist men inte minst så hade vi musik. Jobbade lite teoretiskt inför provet nästa vecka, men sen så spelade vi också. Efter det så var det slut. Härligt med helg! Även fast veckan har gått sjukt fort och det inte känns som helg. :P

När jag kom hem så slängde jag iväg ett sms till en kompis och undra om hon skulle med ut med hundarna, och självklart hakade hon på. Gick en sväng och gick sen hit. Här stannade hon några timmar. Vi satt vid datorn och hade allmänt kul. :P När hon sen gått så har jag suttit yttligare lite vid datorn och sen även kollat på idol. ;)


Ha en härlig helg!!



Presentation

omröstning

Hur känner du mig?
 vi är familj
 vi är släkt
 vi är vänner
 vi känner varandra lite
 vi känner inte varandra alls

Fråga mig

0 besvarade frågor

Lämna ett litet spår efter dig!

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17
18
19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30
<<< September 2009 >>>

Senaste inläggen

Tidigare år

Arkiv

Kategorier

Sök i bloggen

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards