Direktlänk till inlägg 18 februari 2010

Torsdag

Av Sofia - 18 februari 2010 16:58

Lediga från skolan idag! Härligt!!


Igår kväll vid åtta tiden kom Krille, Hanna och Veronica hit. Vi har haft det jätte kul tillsammans. Vad har vi gjort då? Umgåtts... Vi är ju inte normala på en fläck vi, men vad gör det när vi har roligt tillsammans? :P Några roliga händelser under vår tid tillsammans är bl.a när vi tjejer satt i soffan och kollade på tv och krille satt vid datorn. Han hade musik i öronen så han märkte inte av oss, men vi märkte av han. Hahahah, han satt och sjöng för sig själv. Han märkte inte att vi stängde av ljudet på tv:n och satt och lyssnade och garvade åt honom istället. Sen så gick vi ut på en liten promenix vid tio tiden... Vad ska man säga om den promenaden tro... Det hela gick ju bara ut på att få ner varandra i snöhögarna. Men den enda som lyckades var Krille. Han hade ner oss alla en efter en. Vet inte hur många gånger vi hamnade i snön. Men jag lät han då inte komma undan så lätt, så när jag flög ner så höll jag i honom så även han följde med i fallet. Hahaha, men grymt kul hade vi, även om vi var riktigt blöta när vi kom hem...

Vid elva tiden bäddade vi iordning sängarna och sen låg vi alla i soffan och pratade. Tror vi sa godnatt framåt tre. Då somande jag på en gång kan jag lova.

Idag vaknade vi ganska tidigt. Låg och snackade och sen fixade vi lite lunch sen tog vi bussen ner på stan. Där blev vi lite mer än en timme kanske. Sen åkte vi hem igen. Gick in på willy:s och köpte glass och gick hem och mumsa på det. Hahaha, även inne på willy:s fick vi en anledning att skratta igen. När vi kom innanför dörrarna så stod det en uppstoppad ren bland brödet. Krille såg den men sen så tänkte han inte direkt nå mer på den, så helt plötsligt hamnade han jätte nära den och när han vrider på huvudet och får syn på den... Hahahahah, asså han blev jätte rädd, hoppade till och vi som såg honom kunde inte göra annat än att skratta. :P 

Sen har vi bara umgåtts fram till det att dom drog till bussen för att börja ta sig hemåt för typ en halvtimme sen.

Men som sagt, kul har vi haft!

 
 
micaelaolsson

micaelaolsson

21 februari 2010 21:37

Ja jag fattar inte hur det har kunnat gått så fort, alltså vi blev ju liksom kompisar på en gång, hah det klickade verkligen mellan oss på en gång :P vänskap vid första ögonkastet :P

http://Micaela Olsson

 
micaela

micaela

21 februari 2010 21:41

aaaaw, klart jag ska packa ner dig

http://minimiccan.blogg.se

 
Ingen bild

Hanna

22 februari 2010 19:42

Hahahahahahhahahah Krille är KUNG!! han äger ut alla :P :D

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Sofia - 6 mars 2011 17:40

           

Av Sofia - 11 februari 2011 21:36

Fredag idag, vilket betyder helg igen! Härligt!   Imorse vaknade jag 1 timme tidigare än nödvändigt! Hade ställt klockan på sju och ja visst, klockan sju ringde den. När jag hade snoozat ett tag och den stod på tjugo över och det var dags att gå ...

Av Sofia - 10 februari 2011 21:26

Hej på er!   Hade social omsorg hela förmiddagen och där tränade vi inför redovisningen. Jag, sandra och micke är en grupp och vi ska redovisa genom att göra en liten teatersnutt. Får se hur det kommer gå. :P Sen var vi upp till lustigknopp. Sa...

Av Sofia - 9 februari 2011 21:23

Hej på er! :)   Var skola idag, rullade på som vanligt. I etiken håller vi på med lite olika religioner och sånt och jag, lovisa och sandra valde Jehovas vittnen. Uppgiften var att intervjua någon som själv var det. Så idag klockan fyra hade vi b...

Av Sofia - 4 februari 2011 22:56

Nu är det helg! Så skönt! Men veckan har gått grymt fort! Ojojoj tyckte det nyss var måndag. Men veckan har varit ganska skön. Har inte så avancerade och stora arbeten i skolan just nu så det har varit lugnt. Inte hänt nå speciellt heller så vet inte...

Presentation

omröstning

Hur känner du mig?
 vi är familj
 vi är släkt
 vi är vänner
 vi känner varandra lite
 vi känner inte varandra alls

Fråga mig

0 besvarade frågor

Lämna ett litet spår efter dig!

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17 18
19
20
21
22
23 24 25 26 27
28
<<< Februari 2010 >>>

Senaste inläggen

Tidigare år

Arkiv

Kategorier

Sök i bloggen

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards