Alla inlägg den 15 februari 2010

Av Sofia - 15 februari 2010 21:27

Blev ingen bloggning igår, vid sex tiden dök plötsligt hanna, veronica och krille hit. Jag satt i godan ro och kolla på tv jag när det plötsligt plingade på dörren. Snacka om att jag blev förvånad, jag hade ingen aning om att dom skulle komma. Men dom var så välkomna så. Det slutade med att tjejerna även sov kvar...


Skola sen idag då... Rullade väl på som vanligt.

Micaela följde med hem efter skolan. Så vi har umgåtts och haft kul... Vid åtta kom krille hit... Micaela åkte då hem efter ett tag. Så nu sitter jag och Krille här i soffan med varsin dator. Han har min och jag har mamma och pappas. Hahahha, vi är så galna. Sitter och chattar och camar med varandra fastän vi sitter precis brevid varandra... Normalt? Hahahahha.

Vi blir nog sittandes så här ett tag till tills det att det är dags för sängen...


Ha det bra!

Presentation

omröstning

Hur känner du mig?
 vi är familj
 vi är släkt
 vi är vänner
 vi känner varandra lite
 vi känner inte varandra alls

Fråga mig

0 besvarade frågor

Lämna ett litet spår efter dig!

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17 18
19
20
21
22
23 24 25 26 27
28
<<< Februari 2010 >>>

Senaste inläggen

Tidigare år

Arkiv

Kategorier

Sök i bloggen

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards