Alla inlägg den 13 februari 2010

Av Sofia - 13 februari 2010 18:13

Härligt med helg!! Men veckan har gått sjukt fort! Tyckte det nyss var måndag.


Igår fick man då äntligen träffa danielas didrik. Mötte upp danni så vi väntade på han vid tåget. Krille, rasmus och elin var också med. Vi tog en liten promenix till american take away och åt lite pizza. Danni och didrik skulle sen hyra film så vi följde med dit och gjorde sällskap. Vi stod sen och snacka lite innan det att krille och rasmus var tvungen att ta bussen hem. Danielas och didriks buss gick en halvtimme senare så vi umgicks med dom tills att dom åkte och sen åkte även jag och elin hem. Så ja, det var en najsig kväll. :P Haha...


Vaknade idag vid halv tio och kunde inte somna om, var så pigg!! Men jag låg kvar i sängen och efter ett tag började jag smsa med elin och det slutade med att vi ringde upp varandra och pratade istället så vid tolv typ gick jag upp. :P

Sen så kom helena, janne, victor och axel hit. Vi fikade och umgicks och efter ett tag dök även Anders och Anki upp...


Nu sitter jag här och är social med lite folk, blir väl tv och melodifestivalen lite senare, får se om det är nå bra ikväll då.


Ha det bra!

Presentation

omröstning

Hur känner du mig?
 vi är familj
 vi är släkt
 vi är vänner
 vi känner varandra lite
 vi känner inte varandra alls

Fråga mig

0 besvarade frågor

Lämna ett litet spår efter dig!

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17 18
19
20
21
22
23 24 25 26 27
28
<<< Februari 2010 >>>

Senaste inläggen

Tidigare år

Arkiv

Kategorier

Sök i bloggen

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards