Alla inlägg den 17 februari 2010

Av Sofia - 17 februari 2010 18:06

Hej på er!!!


Varit i skolan idag. Började med datakunskap. Där lärde vi oss ett program som fungerade som excel men var över google.

Efter lunch hade vi matte. Där gjorde vi klart inlämningsuppgiften. Svenskan sen fortsatte vi med myterna och på vård och omsorg började vi på ett nytt kapitel om typ livets gång. Fick under denna lektionen ett sms av pappa. Det stod: Grattis på namnsdagen, puss och kram från pappa. Jaha, tack... jag hade glömt bort att jag hade namnsdag, haha :P

Halv fyra slutade vi och jag och micke gick till bussen. Men så ringde krille för vi hade pratat om att han, veronica och hanna skulle komma hit ikväll, men vi hade inte bestämt färdigt så då kom dom till hållplatsen så vi kunde prata... Vi är lediga imorgon och vi tänkte då träffas och umgås, men eftersom alla av dom bor lite utanför stan så går det så dåligt med bussar så då är det smidigare om dom sover här... Så ja, blir det som planerat så kommer dom hit ikväll... :)


Ha det bra!

Presentation

omröstning

Hur känner du mig?
 vi är familj
 vi är släkt
 vi är vänner
 vi känner varandra lite
 vi känner inte varandra alls

Fråga mig

0 besvarade frågor

Lämna ett litet spår efter dig!

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17 18
19
20
21
22
23 24 25 26 27
28
<<< Februari 2010 >>>

Senaste inläggen

Tidigare år

Arkiv

Kategorier

Sök i bloggen

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards