Alla inlägg den 25 februari 2010

Av Sofia - 25 februari 2010 22:11

Nu är det lov!!! Underbart!!!


Dagen idag började med matte. Där slutförde vi våran spelturnering. Ganska skön lektion. :P

Sen var det dags för medicinskgrund-examination. Fick ett patient fall som vi skulle skriva om. Detta var mycket krångligare än förra, men hoppas det gick helt okej ändå.:P Fick i alla fall reda på vad jag fick på förra idag och det blev mvg!!! Härligt! :D

Efter den lektionen var dagen slut. Vi gick och åt lunch och sen gick jag, daniela och elin ner på stan. Jag hittade ett par jätte snygga jeans på vero moda som satt bra och allt men dom var lite för korta!! Synd!

Vid ett åkte jag hem. Fick lust att baka så snodde ihop nå kladdkakeaktigt.:P Vid sju tiden när jag låg och kollade på tv så ringde plötsligt mobilen och det var Krille. Han ba: Hej, vad gör du? Jag ba: hej, inte mycket, ligger och kollar lite på tv. Han ba: Va bra, då kommer vi till dig.

Så ja... jag gick och mötte dom och sen har dom varit här...Blev inte så jätte länge för dom var tvungen med bussen hem kvart över nio, men ett litet tag i alla fall och det var kul så länge det varade. :P


Men som sagt så har ju lovet börjat nu eftersom vi är lediga imorgon!! Så härligt!!! Imorgon ska jag sova länge!! ;)


Ha det bra!!

Presentation

omröstning

Hur känner du mig?
 vi är familj
 vi är släkt
 vi är vänner
 vi känner varandra lite
 vi känner inte varandra alls

Fråga mig

0 besvarade frågor

Lämna ett litet spår efter dig!

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17 18
19
20
21
22
23 24 25 26 27
28
<<< Februari 2010 >>>

Senaste inläggen

Tidigare år

Arkiv

Kategorier

Sök i bloggen

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards