Alla inlägg den 14 december 2009

Av Sofia - 14 december 2009 22:12

Då har sista veckan börjat då... Inte långt kvar till jullov nu. :D


Idag har det rullat på som vanligt i skolan. Inge speciellt hände. Fick sluta en timme tidigare från matten. :D Alla som har godkänt i allt behöver inte gå på denna veckas lektioner. Och jag är en av dom. Så det var härligt att få veta. :) Har matte både imorgon och på onsdag som första lektion. Vilket innebär sovmorgon för min del då da. Men imorgon måste jag ändå dit till nio för mattelärarna ska ha nå individuellasamtal för att prata om vart man ligger nu när kursen har kommit halvvägs. Men på onsdag kommer jag inte börja förrän 10.50 :D

Fick tillbaka matteprovet vi gjorde förra veckan. Visserligen var det bara ett g-prov men jag fick alla rätt förutom ett litet slarvfel, men det behöver inte nämnas. :P Ska göra vg och mvg efter jul. Hoppas det går bra.


Efter skolan var jag ner på stan en sväng. Fixade klart julklapparna åt danni, elin och elli. Så nu är det klart. Skönt! :P


Nu ska jag snart börja dra mig mot sängen.

God natt!

Presentation

omröstning

Hur känner du mig?
 vi är familj
 vi är släkt
 vi är vänner
 vi känner varandra lite
 vi känner inte varandra alls

Fråga mig

0 besvarade frågor

Lämna ett litet spår efter dig!

Kalender

Ti On To Fr
  1 2
3
4 5 6
7
8
9 10 11
12
13
14
15
16
17
18 19 20
21
22
23 24 25 26
27
28
29
30
31
<<< December 2009 >>>

Senaste inläggen

Tidigare år

Arkiv

Kategorier

Sök i bloggen

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards