Alla inlägg den 2 december 2009

Av Sofia - 2 december 2009 22:22

Imorse var det riktigt kallt! Så långkalsongerna åkte på innan det var dags att gå till bussen. Lite snö ligger det också på marken, men inte nå mycket alls. Hoppas det kommer mer!! Vill ha mycket snö till jul! :P


Matte stod först på schemat idag. Satt i grupprum med simon, pontus, danni och elin och jobbade.

Sen hade vi medicinsk grund. Dom nya klassrummen börjar bli klara, så idag fick vi komma in i det första. Alla klassrum på bottenvåningen ska bli nå kontor så nu har dom renoverat alla andra lokaler på andra och tredje våningen så vi ska få helt nya klassrum. Nice. ;)

Efter lunch hade vår lärare bett vår grupp att komma till klassrummet där handledarna höll till för att visa våran film. Så det gjorde vi. Dom skrattade mycket till den och det var ju bra. Filmen är anpassad för barn, men tror ändå dom större har roligare åt den, just för att den är barnslig. :P

Sen hade vi medicinskgrund igen. Vår lärare tog ut oss en och en för att gå igenom provet vi gjorde förra veckan, nämligen om rörelseapparaten- skelett, muskler och sånt. Blev glad över mitt resultat. Fick nämligen mvg! :D

Efter den lektionen var dagen slut och jag åkte hem. Sen har jag inte gjort så mycket. Suttit och pysslat ihop en julkrans som jag la in bild på förut. Sen har jag självklart kollat på grey's anatomy nu ikväll också. :P


Imorgon har jag studiedag. Härligt!! :D

Av Sofia - 2 december 2009 19:08

Har lite mer än en timme nu suttit och gjort en julkrans. Så här blev den och jag tycker den blev helt okej. :P


  

Presentation

omröstning

Hur känner du mig?
 vi är familj
 vi är släkt
 vi är vänner
 vi känner varandra lite
 vi känner inte varandra alls

Fråga mig

0 besvarade frågor

Lämna ett litet spår efter dig!

Kalender

Ti On To Fr
  1 2
3
4 5 6
7
8
9 10 11
12
13
14
15
16
17
18 19 20
21
22
23 24 25 26
27
28
29
30
31
<<< December 2009 >>>

Senaste inläggen

Tidigare år

Arkiv

Kategorier

Sök i bloggen

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards