Alla inlägg den 4 december 2009

Av Sofia - 4 december 2009 23:08

Då var det klart då. Calle och Erik gick vidare till final. Hade hellre sett att Tove och Erik gick vidare. Men aja, spela roll, Calle är bra han också och huvudsaken är att Erik gick vidare. Blev lite orolig där när han hamnade i duell mot Tove, men han var ju överlägset bäst. :D


Blev helt plötsligt sugen på glögg nu ikväll... Får se till att det skaffas hem om det inte redan finns. :P

Av Sofia - 4 december 2009 19:26

Härligt härligt! Fredag idag. :D


Var en ganska skön dag i skolan idag. Började 10.10 Dom som skulle vaccinera sig gick till idrottshallen och gjorde det, vi andra fick sätta oss i biblioteket och jobba. Så där satt jag och krille. Sen började även dom andra droppa in...

Efter lunch var det dags för engelska. Men vi gjorde bara nån gramatikövning hela lektionen.

Sen var det slut för dagen. På musiken var det den andra tjejgruppen som skulle köra så vi andra fick gå hem. Nästa vecka ska väl jag och min grupp spela in. Bara sången kvar, så förhoppningsvis blir vi helt klara. :P


Om en halvtimme är det dags för idol. Semifinal. Hoppas och tror att erik och tove går vidare. Dom är bäst.


Ha det bra!

Presentation

omröstning

Hur känner du mig?
 vi är familj
 vi är släkt
 vi är vänner
 vi känner varandra lite
 vi känner inte varandra alls

Fråga mig

0 besvarade frågor

Lämna ett litet spår efter dig!

Kalender

Ti On To Fr
  1 2
3
4 5 6
7
8
9 10 11
12
13
14
15
16
17
18 19 20
21
22
23 24 25 26
27
28
29
30
31
<<< December 2009 >>>

Senaste inläggen

Tidigare år

Arkiv

Kategorier

Sök i bloggen

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards