Alla inlägg den 10 december 2009

Av Sofia - 10 december 2009 21:37

Idag var det äntligen vår grupp att spela in på musiken igen... Idag var det dags för att sjunga. Alla ska sjunga, men man spelar in en åt gången. Dom andra var fega och våga inte börja så jag gjorde det... Var riktigt kul och gick väl helt okej, men kändes hemskt att höra sig själv sen. :P När jag spelat in hela låten körde även daniela och elin, men dom kunde då ha min sång i lurarna, så för deras del var det ju lättare för dom kunde ju liksom sjunga med "mig". När jag körde var det ju bara musik. :P Men det gick bra. Vi blev klara med sången och det blev väl helt okej. Ingen av oss är väl super duktiga på att sjunga, men det får funka, lät inte allt för illa. :P

Före och efter lunch hade vi medicinskgrund. Vi fortsatte med vårat grupparbete... Sen var det idrott. Men var inte med på den... Har ju ont i armen efter sprutan och sen har jag hela dagen haft ont i huvudet, varit trött och frysit, så jag orkade inte vara med. Tror det kanske är nå biverkningar av sprutan igår... Men under eftermiddagen tog jag en alvedon och nu känns det mycket bättre. :)


Imorgon är det fredag igen då. Härligt härligt!! :D

Presentation

omröstning

Hur känner du mig?
 vi är familj
 vi är släkt
 vi är vänner
 vi känner varandra lite
 vi känner inte varandra alls

Fråga mig

0 besvarade frågor

Lämna ett litet spår efter dig!

Kalender

Ti On To Fr
  1 2
3
4 5 6
7
8
9 10 11
12
13
14
15
16
17
18 19 20
21
22
23 24 25 26
27
28
29
30
31
<<< December 2009 >>>

Senaste inläggen

Tidigare år

Arkiv

Kategorier

Sök i bloggen

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards