Alla inlägg den 9 december 2009

Av Sofia - 9 december 2009 21:44

Hej på er!


Blev inge inlägg igår... Glömde bort det, haha låter konstigt att jag glömde, men det var faktiskt så...


Vad hände igår då?

Först var det skola som vanligt, inge speciellt med det. När jag slutat vid tre så gick jag ner på stan och mötte upp elli. Vi gick först och fika och sen gick vi runt och försökte hitta lite julklappar. En köpte jag! Och det är också det ända jag köpt. :/ Jag måste försöka ta tag i det och komma på vad jag ska köpa till alla och sen fixa det så jag blir klar nån gång. Inte långt kvar till jul nu...


Idag var det skola igen då. Började med matteprov. Men var bara g-prov så det kändes lätt. Tror det gick bra.

Sen var det medicinskgrund och där jobbade vi vidare med grupparbetet.

På msk efter lunch så jobbade vi bara klart med lite saker.

Sista lektionen missade jag för jag skulle och ta andra sprutan av influensavaccinet. Det gick bra. Den här gången kändes det inte alls! Verkligen ingenting. Men känner nu att jag börjar få ont i armen. Förra gången fick jag jätte ont! Hoppas det blir lindrigare nu.


Var även och hämtade ut mitt nya moppekort idag. Nu heter det AM-körkort och ser ut som ett riktigt körkort dessutom. Perfekt, då kan jag använda det som id också. :P


Ha det bra!

Presentation

omröstning

Hur känner du mig?
 vi är familj
 vi är släkt
 vi är vänner
 vi känner varandra lite
 vi känner inte varandra alls

Fråga mig

0 besvarade frågor

Lämna ett litet spår efter dig!

Kalender

Ti On To Fr
  1 2
3
4 5 6
7
8
9 10 11
12
13
14
15
16
17
18 19 20
21
22
23 24 25 26
27
28
29
30
31
<<< December 2009 >>>

Senaste inläggen

Tidigare år

Arkiv

Kategorier

Sök i bloggen

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards