Alla inlägg under oktober 2009

Av Sofia - 6 oktober 2009 22:15

Idag fyller Daniela år. Så stort grattis till henne!!! :)


Ännu en dag klar på apu:n då. Sista imorgon. Känns lite tråkigt faktiskt. Nu har man ju kommit in i det, börjat lärt känna alla, så nu är det ju faktiskt roligt. Men aja, blir ju tre veckor till sen i vår så...

Annars idag har det väl inte hänt så mycket. Är sjukt trött nu. Sov inte mycket inatt. Fyra timmar lite från och till. Ska snart gå och lägga mig.

Imorgon jobbar jag kväll. Så får i alla fall sova imorgon bitt. Skönt! Börjar egentligen två. Men har en föreläsning i skolan mellan ett och tre, så min handledare sa att jag kunde komma till klockan fyra istället. Bra bra. :P


Ha det bra!

Av Sofia - 6 oktober 2009 19:46

Så bra!!! :)

  

Av Sofia - 5 oktober 2009 21:45

Ännu en apu dag är gjord då. Precis kommit hem efter ett kvälls pass. Kvällen har gått otroligt fort... Vi var i Korsnäs i dag för det fattades tydligen folk där. Så då fick man träffa lite nya människor då. Men det gick väl bra. :P

Jobbar dag imorgon så ska upp tidigt. Så ska snart se till att komma i säng.


Ha det bra!

Av Sofia - 4 oktober 2009 22:06

Skrev aldrig nå inlägg igår, blev inte av. Vad hände igår då? Min syster och hennes familj kom förbi en sväng. Så umgicks lite med dom. Sen eftermiddagen och kvällen hände det inte så mycket. Kollade lite på tv och satt vid datorn. Pratade med danni hela kvällen över msn och lite andra kompisar också för den delen, men dom kom och gick lite. Danni var trogen hela tiden. :P

Idag har det inte heller hänt så mycket. Min morbror och hans sambo kom förbi en sväng... Har snackat med elli också, så det var väl najs. :P

Imorgon är det dags för jobb igen då da. Sista veckan på apu:n. Men jobbar kväll imorgon så det är väl skönt det då. ;)


Ha det bra!

Av Sofia - 2 oktober 2009 23:25

Min syster och hennes söner har varit här idag. Dom kom vid tio tiden. Vi umgicks och åt lunch. Gosade lite med lilleman. Fick han och skratta ordentlig. Så gudomligt söt han är!! Åkte sen ner till stan. Lillungen behövde nya stövlar. Så det inhandlades. När vi var klara på stan så åkte min syster och dom hem.

Eftermiddagen och kvällen sen har det inte hänt så mycket. Har sett en film nu ikväll. "Just like heaven". Sett den förut men en helt okej film. :P

Ska försöka komma i säng snart. Är så trött!!! Men aja, blir nog kvar här ett tag till i alla fall.

Ha det bra!

Av Sofia - 1 oktober 2009 22:22

Då har jag gjort sista arbetsdagen för den här veckan. Men nu har man kommit in i det så pass så nu är det faktiskt rätt kul. :P Men nu så är jag ledig ända tills måndag eftermiddag. ;) Men dagen har för övrigt annars gått bra idag. Slutade vid fyra och efter det har jag inte gjort så mycket...

Ska försöka komma i säng i tid så jag får sova. :) Imorgon kommer min syster och hennes söner.

Ha det bra!

Presentation

omröstning

Hur känner du mig?
 vi är familj
 vi är släkt
 vi är vänner
 vi känner varandra lite
 vi känner inte varandra alls

Fråga mig

0 besvarade frågor

Lämna ett litet spår efter dig!

Kalender

Ti On To Fr
      1 2
3
4
5 6 7 8 9 10 11
12
13 14 15 16 17 18
19 20 21 22
23
24 25
26
27
28
29
30 31
<<< Oktober 2009 >>>

Senaste inläggen

Tidigare år

Arkiv

Kategorier

Sök i bloggen

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards