Alla inlägg den 27 oktober 2009

Av Sofia - 27 oktober 2009 23:05

Hej på er!!!


Höstlov nu ju! Härligt!

Igår hände det inte så mycket. Höll på och stöpte om lite ljus. Ni vet när man eldar blockljus så blir det ju liksom jämt stumpar kvar på slutet, så dom smälte jag ner och gjorde ett nytt av. Blev ett nytt randigt ljus! Nöjd över hur det blev med färgerna och sånt, men sen idag när jag skulle få ur det ur flaskan jag hällt det i... tänkte att det bara var att klippa upp liksom, men det var det ju inte... körde ju saxen i ljuset titt som tätt. Lite skråmigt blev det, men aja, spela roll, ingen katastrof...

Sen under kvällen igår bestämde vi att lite tjejer ska komma hit på fredag. Det blir Daniela, Elin, Hanna och Angelica. Nice nice. :P Ellinor och Tara var väl också inplanerad från början, men dom kunde inte. Synd!

Idag var jag och mamma ner på stan en sväng. Var meningen att jag skulle köpa nya vinterskor och nånting upptill att ha till dopet. Men inget av det blev köpt. Får försöka fixa det nån dag framöver...

Presentation

omröstning

Hur känner du mig?
 vi är familj
 vi är släkt
 vi är vänner
 vi känner varandra lite
 vi känner inte varandra alls

Fråga mig

0 besvarade frågor

Lämna ett litet spår efter dig!

Kalender

Ti On To Fr
      1 2
3
4
5 6 7 8 9 10 11
12
13 14 15 16 17 18
19 20 21 22
23
24 25
26
27
28
29
30 31
<<< Oktober 2009 >>>

Senaste inläggen

Tidigare år

Arkiv

Kategorier

Sök i bloggen

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards