Alla inlägg den 24 oktober 2009

Av Sofia - 24 oktober 2009 23:06

Underbart bra!!


Av Sofia - 24 oktober 2009 22:06

Hejsan!


Blev inge inlägg igår. Tänkte skriva under kvällen, men så la jag mig och kolla på film och sen blev jag så trött så jag orkade inte. :P Men det hände väl inte så mycket igår ändå. Skola som vanligt. Först svenska och sen engelska efter lunch. Men sen på musiken så kom aldrig vår lärare. Vi gick ner till rektorn men hon fick inte tag i honom så vi fick sluta. Härligt!

När jag sen skulle hem så märkte jag att moppen var konstig. När jag bromsade så vingla den fram och tillbaka och den drog åt olika håll. Stannade till för att kolla vad det va, men såg inge. Så fortsatte åka, var ju ändå tvungen hem liksom. Åkte sakta och med fötterna nere, men var läskigt ändå. I alla fall så när jag kom hem såg jag att det berodde på att jag inte hade nå luft i framdäcket. Så nån har alltså sabboterat det under dagen!! Fy!!


Idag har det väl inte heller hänt så mycket. Var ner på stan en sväng och köpte paket till Victor som fyller år imorgon så vi ska dit på kalas. Annars så har jag bara varit hemma. Bakade lite kakor på eftermiddagen som jag tror blev helt okej. ;P

Nu ska jag sitta lite här vid datorn och kolla om det händer nå kul. ;)


Ha det bra!

Presentation

omröstning

Hur känner du mig?
 vi är familj
 vi är släkt
 vi är vänner
 vi känner varandra lite
 vi känner inte varandra alls

Fråga mig

0 besvarade frågor

Lämna ett litet spår efter dig!

Kalender

Ti On To Fr
      1 2
3
4
5 6 7 8 9 10 11
12
13 14 15 16 17 18
19 20 21 22
23
24 25
26
27
28
29
30 31
<<< Oktober 2009 >>>

Senaste inläggen

Tidigare år

Arkiv

Kategorier

Sök i bloggen

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards