Alla inlägg den 7 oktober 2009

Av Sofia - 7 oktober 2009 22:14

Hej på er!


Var i väg på en föreläsning i skolan idag. En kvinna från danmark var där och prata om äldreomsorgen och allt vad det va. Men hon pratade ju bara danska så man förstod inte ett dugg av vad hon sa!!! När det sen var paus så gav vår lärare tillåtelse att vi fick gå. Var ju ingen mening att sitta där och lyssna när man inte förstod något.

Jobbade kväll idag. Men pga av föreläsningen så hade jag gjort upp med min handledare att jag skulle börja fyra. Så åkte dit tills dess. Dom hade idag fått nya arbetskläder. Dom var betydligt snyggare än dom förra. Förut var det vinröda byxor och vinröd rutiga blusar. Nu var det blåa byxor och blusen var blå/grå med en mörkare krage. Så man kände sig lite snyggare idag i alla fall. :P

Men sista dagen var det där för mig idag. Känns lite tråkigt faktiskt. Nu har man ju kommit in i det. Börjat lärt känna dom flesta och vet nu hur allt fungerar. Men aja, kommer ju tillbaka tre veckor till våren så...

Är ledig nu fram tills på måndag när skolan börjar igen. Härligt!!! Får se vad jag hitar på då. :P


Ha det bra!

Presentation

omröstning

Hur känner du mig?
 vi är familj
 vi är släkt
 vi är vänner
 vi känner varandra lite
 vi känner inte varandra alls

Fråga mig

0 besvarade frågor

Lämna ett litet spår efter dig!

Kalender

Ti On To Fr
      1 2
3
4
5 6 7 8 9 10 11
12
13 14 15 16 17 18
19 20 21 22
23
24 25
26
27
28
29
30 31
<<< Oktober 2009 >>>

Senaste inläggen

Tidigare år

Arkiv

Kategorier

Sök i bloggen

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards