Alla inlägg den 28 april 2010

Av Sofia - 28 april 2010 10:01

Inte bloggat på några dagar nu igen, men händer inte så mycket så vet inte vad jag ska skriva om.


I helgen var det lugnt, hela lördagen var jag väl mest hemma, Hanna räddade mig på kvällen genom att skicka ett sms och fråga om jag ville med ut en sväng då hon var i mitt område och skulle ut med hunden. Haha trevligt hade vi och var väl ute och gick och snackade lite mer än en timme. :)


På söndagen var vi till min syster och hennes familj och hälsade på. Trevligt trevligt.


Sen var det dags för skola igen på måndag. Nån polis var här och hade föreläsning om saker som händer på internet och olika straff man kan få och sånt. Men det mesta han sa vad man skulle tänka på var väl ganska självklart. :P


Igår efter skolan så var jag ner på stan en sväng och hämtade mina nya glasögonen, blev nöjd över dom. Kul med nå nytt. :)


Idag hade vi sovmorgon så har inte varit i skolan mer än 40 minuter kanske. Har nu datakunskap men läraren vi brukar ha är hemma med sjuka barn så vi har nån annan snubbe. Det är fördelen med vikarie, man behöver inte jobba nå speciellt, för han vet ju inte riktigt vad vi ska göra och sen är det ju då svårt för han att hjälpa oss. Tror dom flesta gör annat än just jobbar. Inklusive jag nu då eftersom jag bloggar. :P Haha men för mig spelar det ändå ingen roll, jag är klar med allt vi ska göra så. :P

Är nån till föreläsning vi ska på i eftermiddag. Tror det var UF som skulle komma hit. Få se vad dom säger då. :P


Nu ska jag kolla på lite annat.

Ha det bra!!

Presentation

omröstning

Hur känner du mig?
 vi är familj
 vi är släkt
 vi är vänner
 vi känner varandra lite
 vi känner inte varandra alls

Fråga mig

0 besvarade frågor

Lämna ett litet spår efter dig!

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5 6
7
8 9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19 20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2010 >>>

Senaste inläggen

Tidigare år

Arkiv

Kategorier

Sök i bloggen

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards