Alla inlägg den 2 april 2010

Av Sofia - 2 april 2010 23:22

Lov nu!!! Underbart!!! :D


Jobbade igår, gick finfint. :) Lov nu en hel vecka och sen jobba en vecka till och sen är det slut...


Igår kom även Fredrik, Erika och hundarna hit strax efter fyra. Så har blivit till att umgåtts med dom. :)

Fick en förtidig födelsedagspresent av mamma och pappa igår också. En stooor spegel!! Bra det, har tidigare bara haft en liten, men nu så kan jag se hela mig, och inte bara ansiktet. :P Nice...

Idag vaknade jag av gamla vanliga då dom är här, att min kära bror öppnar min dörr, släpper in två tok glada hundar som hoppar upp i sängen och börjar slicka på en och att han sen dessutom stänger dörren. Så ja, det vaknade jag upp till idag. Men aja, gör väl inte så mycket egentligen, ett effektivt sätt att vakna och bli pigg på fort i alla fall. :P

Gick upp strax efter och åt frukost med dom andra. Gick sen ner och duschade och under tiden kom min syster och barnen hit. Så dagen har sen bestått av bus med ungarna, även anders, anki och ann-sofie kom förbi på fika under eftermiddagen.

Nu ikväll har jag, pappa, fredrik och erika spelat kort. Plump som vanligt och där vann jag faktiskt. :P Sen spelade vi även bluffstopp, där gick det inte lika bra, är väl inte nå skicklig på att ljuga tydligen, men det är väl bra det i och för sig, man ska ju inte ljuga, men i detta spel var det dock en nackdel. :P


Nu har jag två sovande hundar brevid mig, jag ska ta och krypa ner i sängen snart och göra samma sak. Sova!! Är trött. :P


Vi hörs.

Ha det bra!

Godnatt.

Presentation

omröstning

Hur känner du mig?
 vi är familj
 vi är släkt
 vi är vänner
 vi känner varandra lite
 vi känner inte varandra alls

Fråga mig

0 besvarade frågor

Lämna ett litet spår efter dig!

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5 6
7
8 9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19 20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2010 >>>

Senaste inläggen

Tidigare år

Arkiv

Kategorier

Sök i bloggen

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards