Alla inlägg den 5 april 2010

Av Sofia - 5 april 2010 22:27

Kalas idag!! Trevligt trevligt! Först kom farmor och farfar, strax därpå kom min syster och hennes familj och efter en stund även min bror och hans tjej. Vi umgicks och åt lunch. Till fikat sen dök även anders, anki och morfar upp. Pärontårta blev det, gott! ;)

Har fått lite trevliga presenter också. :) Pengar av farmor och farfar, mormor och morfar, anders och anki. Alltid uppskattat :) Av helena och janne fick jag två t-shirtar :) Av fredrik och erika en elvisp till samlingen till det att man flyttar hemifrån, brabra. röd och fin va den. :P Av mamma och pappa har jag fått som jag nämnt en stor spegel, fick idag även en hel del kläder, en ny datastol och nån formaktig sak, även den till den dagen man flyttar hemifrån. Vill dom redan ha ut mig eftersom jag får sånt? :P

Men tack för alla presenter! :)


Så ja, imorgon fyller man 17 då :D Ska ner på stan och träffa Elin! :) Skoj!


Ha det bra så hörs vi! ;)

Presentation

omröstning

Hur känner du mig?
 vi är familj
 vi är släkt
 vi är vänner
 vi känner varandra lite
 vi känner inte varandra alls

Fråga mig

0 besvarade frågor

Lämna ett litet spår efter dig!

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5 6
7
8 9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19 20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2010 >>>

Senaste inläggen

Tidigare år

Arkiv

Kategorier

Sök i bloggen

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards