Alla inlägg den 15 mars 2010

Av Sofia - 15 mars 2010 21:48

Fy vad jag är dålig på att blogga nu för tiden. Usch!! :P


Men händer väl inge speciellt här. Bara en vecka kvar i skolan nu innan vi ska ut på tre veckors apu. Nice! Så idag ringde vi till våra apu-platser och jag börjar halv 8 på måndag. :P På medicinskgrund gick vi igenom hur man tvättar övre toalett och vi fick reda på hur det fick på senaste examination. Jag trodde inte det gick så bra, men tydligen gjorde det de för jag fick mvg!! Härligt!! :D

På vård och omsorg redovisade vi lite och fortsatte jobba sen bara. På matten efter lunch jobbade vi bara på och på engelskan började vi se film: Braveheart! Den verkar väl helt okej. 

På msk:n sen fortsatte vi med rasismfrågorna och jag blev klar! :) Skönt. :P


Under kvällen har det inte hänt så mycket. Pratade med elli en sväng... :P


Var på lite kalas hos min morbror igår eftersom han fyllde år. Åt världens godaste chokladtårta!!! Riktigt underbart smarrig var den! :P


Ha det bra!

Presentation

omröstning

Hur känner du mig?
 vi är familj
 vi är släkt
 vi är vänner
 vi känner varandra lite
 vi känner inte varandra alls

Fråga mig

0 besvarade frågor

Lämna ett litet spår efter dig!

Kalender

Ti On To Fr
1 2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15 16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2010 >>>

Senaste inläggen

Tidigare år

Arkiv

Kategorier

Sök i bloggen

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards