Alla inlägg den 1 mars 2010

Av Sofia - 1 mars 2010 19:34

Slängde in ett snabbt inlägg i lördags om att jag då hade bloggat i exakt ett år! Har gått otroligt fort! Funderade för ett tag sen om jag skulle lägga av med bloggandet då jag nådde 1 år. Men nu när jag väl är där så vill jag inte det. Även fast jag längre inte skriver så ofta så skulle det kännas tomt. :P


I lördags i alla fall så kom Tara hit. Vi har inte träffats sen i höstas så vi hade en del att prata om. :P Så det var väl det vi ägnade kvällen åt. Prata... Men även data och film blev det. :P

På söndag sen så gick vi till ellinor! Var där under eftermiddagen och hade trevligt...


Idag har det inte hänt mycket! Sov till ett så gissar på att det kan bli lite knepigt att somna ikväll :P Men är ju ledig så är väl ingen katastrof. :P Insåg även idag att dom slutat sända One tree hill på eftermiddagarna!!! Fy dom!!! Istället var det nu Förhäxad. Den serien är väl också helt okej. Men jag vill hellre se OTH!!!!!! :P

Presentation

omröstning

Hur känner du mig?
 vi är familj
 vi är släkt
 vi är vänner
 vi känner varandra lite
 vi känner inte varandra alls

Fråga mig

0 besvarade frågor

Lämna ett litet spår efter dig!

Kalender

Ti On To Fr
1 2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15 16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2010 >>>

Senaste inläggen

Tidigare år

Arkiv

Kategorier

Sök i bloggen

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards