Alla inlägg den 16 december 2010

Av Sofia - 16 december 2010 21:44

Lugn och skön dag i skolan idag. Hade först etik där vi hade en liten redovisning om vad vi tyckte och tänkte efter vår praktik nu, gick väl bra. Sen skulle hon snacka med en och en om betyg så vi andra satt bara och uggla under tiden. Fick reda på vart vi låg i både etik och omvårdnad. Jag låg mellan vg och mvg så satsa jag lite mer kunde det sluta i mvg, så ja, jag får väl köra på under våren. :P

Efter lunch slapp vi etik och hälsopedagogiken eftersom vi inte hade nå att göra, då var det bara engelskan kvar men vi gick och prata med henne så vi slapp den också, vi skulle ändå inte göra nå speciellt där heller. Så jag och Sandra gick ner en sväng på stan istället. :)


När jag kom hem somnade jag i två timmar. Sov dåligt inatt så var trött!! Vaknade dock sen av att telefonen ringde. Var farmor så blev till att snacka med henne en stund ;)

Resten av kvällen har det inte hänt mycket. Glott på tv och suttit här vid datorn typ. :P


Imorgon är det då sista dagen i skolan och sen är det jullov! Härligt!

Presentation

omröstning

Hur känner du mig?
 vi är familj
 vi är släkt
 vi är vänner
 vi känner varandra lite
 vi känner inte varandra alls

Fråga mig

0 besvarade frågor

Lämna ett litet spår efter dig!

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11 12
13 14 15 16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2010 >>>

Senaste inläggen

Tidigare år

Arkiv

Kategorier

Sök i bloggen

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards