Alla inlägg den 12 december 2010

Av Sofia - 12 december 2010 21:56

Slut på helgen nu då. Inte hänt så mycket idag. Var till mormor och morfar en sväng på eftermiddagen och fika och prata. Sen har jag bara varit hemma. Tagit det lugnt och fått lite plugg gjort. Duktig jag är! :P


Jag har legat och kika lite på beck nu, men såg inte från början så hänger inte riktigt med. Funderar på att ge upp.

Men här på datorn hände det inte så mycket heller. Sitter och snackar lite på msn och lyssnar på musik på spotify. Hur klarade jag mig utan spotify förut? Fick det av en sötnos för bara drygt en månad sen och nu spelas det så fort jag sitter vid datorn:P Nackdelen är ju att man lätt spelar sönder låtarna och tröttnar, men men.

Imorgon börjar jag inte förrän halv ett, så ingen brådska i säng iaf. Bra det, för jag sov länge imorse så skulle inte direkt kunna somna. Men ska lägga mig och läsa ut en bok till skolan sen iaf. Den är faktiskt riktigt bra, en gripande självbiografi. Har redovisning av den på tisdag så måste få den utläst nu :P


Nu ska jag fortsätta kika runt lite här på datorn, får se om jag hittar nå skoj.

Ha det bra!

Presentation

omröstning

Hur känner du mig?
 vi är familj
 vi är släkt
 vi är vänner
 vi känner varandra lite
 vi känner inte varandra alls

Fråga mig

0 besvarade frågor

Lämna ett litet spår efter dig!

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11 12
13 14 15 16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2010 >>>

Senaste inläggen

Tidigare år

Arkiv

Kategorier

Sök i bloggen

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards