Alla inlägg den 6 juni 2010

Av Sofia - 6 juni 2010 20:37

Har haft tre skojiga kväller på Falukalaset med underbara vänner. :) Första kvällen var i torsdags. Jag och Micaela åkte då ner och kollade lite på cruisingen och gick runt och kikade. Fick syn på min musiklärare som stod på scen med sitt band och spelade, så där blev vi kvar och lyssnade lite. :P Sen gick vi till Krille, Veronica, Hanna och Liza. Vi satt och umgicks och gick sen bort till karusellerna. Jag, hanna, micaela och liza åkte virvelvinden och vi var dom ända som åkte just då så han stod bara vid våran och snurrade på och vi måste ha fått åkt extra länge också för kändes som det aldrig tog slut. Man var ju lagomt yr efteråt. :P

På fredag kväll så åkte jag ner med Elin. Vi kollade på Rix FM festivalen och hade kul. :)

Igår så var jag ner på stan med elin, micaela, krille, veronica, hanna, angelica, liza, josephine och... nej det var nog alla. :P Vi hade jätte kul!! :D


Fredrik och Erika kom hit i torsdags också. Clea är såå söööt!!!<3 Så liten och så gudomligt gullig.


Imorgon är det dags för skola igen då, men nu är det sista veckan och sen sommarlov!!!! :D Underbart!!! Har precis gjort klart sista inlämningsuppgiften så nu är det inte så mycket kvar!! Så skönt!!!


Ha det bra!

Presentation

omröstning

Hur känner du mig?
 vi är familj
 vi är släkt
 vi är vänner
 vi känner varandra lite
 vi känner inte varandra alls

Fråga mig

0 besvarade frågor

Lämna ett litet spår efter dig!

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2010 >>>

Senaste inläggen

Tidigare år

Arkiv

Kategorier

Sök i bloggen

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards