Alla inlägg den 29 januari 2010

Av Sofia - 29 januari 2010 22:49

Så skönt med fredag och helg! :D


Idag i skolan började vi med msk. Men vi gick bara igenom arbetet kommunikation...

På svenskan sen såg vi klart filmen om tablettmissbruk och sen började vi på ett nytt arbete som ska handla om myter.

Efter lunch hade vi idrott, var nere i gymmet med elin, danni, carro och amanda och körde.

Hade sen bestämt med elli att möta henne på stan klockan tre. Men jag slutade ett idag så micaela följde med mig till stan först. :P Vi umgicks och hade kul. Sen kom elli vid halv tre och vi gick och fikade...


Kvällen sen har det inte hänt så mycket. Kollat på tv och suttit här vid datorn...


Haha, hmm... det här korta inlägget har tagit mig 20 minuter att skriva... Beror nog på att jag chattade samtidigt. Haha, men aja, har nog inte så mycket mer att säga.


Vi hörs! 

Presentation

omröstning

Hur känner du mig?
 vi är familj
 vi är släkt
 vi är vänner
 vi känner varandra lite
 vi känner inte varandra alls

Fråga mig

0 besvarade frågor

Lämna ett litet spår efter dig!

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2 3
4
5 6 7
8
9
10
11
12
13
14
15 16
17
18
19 20 21
22
23 24
25
26 27
28
29 30
31
<<< Januari 2010 >>>

Senaste inläggen

Tidigare år

Arkiv

Kategorier

Sök i bloggen

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards